„התרגלתי לחיות בתחושת חוסר. והגיע הזמן לשנות את השיחה שלי עם היקום.“
כל השנים הסתובבתי עם התחושה שאין לי.
אין לי מספיק כסף כדי לנשום לרווחה.
אין לי מספיק אהבה כדי להרגיש רצויה.
אין לי מספיק אנרגיה כדי לקום בבוקר עם שמחה.
אין בי מספיק כדי להרגיש שווה.
זה ליווה אותי בכל מקום.
הייתי עייפה בגוף וכבדה בלב.
חייכתי החוצה, אבל בפנים, הכאב.
והלב שלי נשבר לרסיסים בכל פעם שחשבתי – במה אני שונה מאחרים? מה יש להם שלי אין? מה עשיתי רע לאחרים.
כל מחשבה כזו הפכה לאמת פנימית.
והיקום, כמו מראה, רק החזיר לי אותה שוב ושוב.
עד שהבנתי – אני זו שמשדרת.
וכל מה שאני משדרת, חוזר אליי בחזרה.
וכשהתחלתי לשנות את השפה שלי, אפילו קצת –
משהו השתנה.
הבנתי שהיקום אינו שופט או מעניש.
הוא רק מקשיב למה שאני אומרת.
וכאשר הפסקתי לומר אין לי
והתחלתי לומר יש לי,
היקום פתח בפני מציאות אחרת.
⭐
בסדנה הזו נעצור לרגע את הדיבור המוכר של החוסר,
ונלמד להקשיב למילים שאנחנו שולחות ליקום.
נגלה איך כל מחשבה, רגש או אמירה קטנה הופכת לתדר –
ואיך אפשר לשנות את השיחה הזו מבפנים.
דרך תרגולים עדינים, חוויה משותפת ועבודה פנימית כנה,
נלמד לשחרר את המשפטים אשר מקטינים אותנו,
ולבחור במקום זה במילים אשר מביאות איתן אמון, אהבה ושפע.
זו הזמנה להתחיל לדבר עם היקום בשפה אחרת –
שפה אשר מחזירה לנו את הכוח ליצור מציאות חדשה.